Samfunnsansvaret vårt handler også om de små og store borgerne. Det handler om mestring og sosialisering. Glede og samhold. Jubel fra tribuner, gleden over en nyvasket drakt og følelsen av å høre til. Vårt samfunnsansvar handler om å gi tilbake til det som betyr så mye for oss. Idrett, kultur, små og store lag og foreninger.
Om sponsorvirksomheten
- Vi har omtrent 200 avtaler innen kultur, bredde- og toppidrett.
- Profilert på 38 000 drakter.
- Samarbeid med et bredt og mangfoldig idretts- og kulturliv.
Sponsorvirksomheten gir Eidsiva lokal synlighet og profilering, og er derfor en viktig markedsføringskanal. I tillegg ønsker vi at sponsorvirksomhet skal bidra til et bredt og mangfoldig idretts- og kulturliv i vårt område.
Vibeke Hoelseth, sponsoransvarlig i Eidsiva
Kriterier for sponsing
- Breddeavtaler inngås med lag og foreninger som har gjentagende aktiviteter for barn og unge gjennom sesongen/ året.
- Fyrtårnavtaler velges ut fra kommersiell effekt i form av synlig profilering, sportslig- og kunstnerisk kvalitet, nettverksbygging og profesjonalitet i sponsoratet.
- Vi sponser ikke enkeltbegivenheter, fysiske anlegg eller drift, enkeltutøvere, aktiviteter som utelukkende er det offentliges ansvar eller kjøp av utstyr.